Umawianie wizyty fachowca przez Internet już dawno nie jest jedynie majaczącą w oddali wizją przyszłości. Usterka.pl to zyskująca na popularności platforma internetowa świadcząca usługi specjalistyczne w całej Polsce. Serwis Usterka staje się powoli wyznacznikiem jakości usług fachowców, a błyskawiczny rozwój ułatwia rozszerzanie zasięgu na wszelkie mniejsze i większe miasta w Polsce. Jak umawiania serwisanta przez Internet wygląda w rzeczywistości?
Okazuje się, że całkiem nieźle. Warunki w jakich przyszło nam żyć okazały się wręcz idealnym sprawdzianem dla platformy pozwalającej na zdalne umawianie wizyt fachowców. Serwis Usterka.pl zatrudnia serwisantów pod własną marką, świadcząc pomoc zarówno przy sprzęcie AGD takim jak piekarniki, lodówki, pralki lub zmywarki, jak i przy naprawie instalacji elektrycznych, hydraulicznych lub gazowych. Jako że fachowiec przez Internet wciąż jest pojęciem relatywnie nowym, sprawdziliśmy dla Was rzeczywistą jakość i przejrzystość usług Usterki.
Kto może korzystać z serwisu Usterka.pl?
Dostęp do usług platformy jest całkowicie otwarty, a z serwisu mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i klienci biznesowi. Rejestracja wizyty przez klienta indywidualnego okazuje się być naprawdę prosta. Osoba potrzebująca fachowej pomocy wypełnia specjalny formularz Internetowy, w którym podaje swój adres zamieszkania oraz interesujące ją dziedziny fachowej pomocy. Oczom użytkownika platformy ukazuje się następnie kalendarz z dostępnymi terminami, a cały proces rejestracji zwieńczony jest wiadomością SMS z wszelkimi informacjami dotyczącymi przyszłej wizyty. Co ciekawe, w odróżnieniu od niejasnego sposobu działania domorosłych fachowców z polecenia, koszt każdej wizyty jest odgórnie określony, a klient nie musi się martwić o jakiekolwiek dodatkowe opłaty.
W czym pomogą serwisanci Usterki?
Zakres działań platformy obejmuje już w zasadzie wszystko czego będziemy potrzebować. Serwisanci Usterki pomogą podczas awarii lodówek, piekarników, pralek oraz zmywarek. Oprócz tego, na fachową pomoc mogą liczyć wszyscy borykający się z awariami instalacji elektrycznej, instalacji hydraulicznej lub instalacji gazowej. Od pewnego czasu serwis Usterka.pl zajmuje się również naprawą komputerów, pogotowiem komputerowym, serwisem ekspresów do kawy, a nawet serwisem bram wjazdowych i garażowych.
Wysoki poziom umiejętności oraz wyposażenie serwisantów pozwala na zakończenie procesu naprawy już podczas pierwszej wizyty. Wymiana wadliwej części pralki lub lodówki zachodzi ekspresowo, a w przypadku konieczności zamówienia części od producenta, wszystkim zajmuje się wydzielony do tego dział logistyczny. Wszelkie zadania klienta kończą się na umówieniu wizyty przez Internet.
Jak długo czeka się na hydraulika?
Mieszkańcy większych miast z pewnością nie raz spotkali się z sytuacją, gdy oczekiwanie na hydraulika mierzyło się nie w dniach, a w tygodniach. O trudnościach związanych z naprawą instalacji hydraulicznej i korzystaniu z portalu Usterka.pl opowiedziała nam pani Barbara z Krakowa:
„Wyciek wody z rury schowanej za ścianą jest naprawdę problematyczny, zwłaszcza, gdy mieszka się w niewielkim bloku mieszkalnym. Co prawa spółdzielnia obiecywała dostęp do specjalistów, ale okazało się, że okres świąteczny jest czasem wyjątkowo pracowitym, dla kogoś, kto zawsze powinien być na miejscu. Z uwagi na drastyczne efekty takiego zalania, postanowiłam przeszukać Internet. Hydraulik z serwisu Usterka.pl zjawił się u mnie tego samego dnia, być może dlatego, iż w opisie problemu wyraźnie wskazał jego uciążliwość. Pan Łukasz szybko zlokalizował przyczynę awarii i usunął ją podczas pierwszej wizyty. Póki co, jestem pozytywnie zaskoczona.”
Jak ustalić szczegóły przez Internet?
Jedną z największych zalet zamawiania fachowca przez Internet jest oczywiście brak konieczności przeprowadzania licznych pertraktacji, często osobiście. Serwisanci z Usterki działają w oparciu o ustalony cennik, dlatego klient nie musi martwić się o nagłe, dodatkowe opłaty. Gdy mieszkanie klienta znajduje się w znacząco większej odległości od obszaru działań fachowców, do zamówienia doliczana jest opłata za dojazd, na którą również należy wcześniej się zgodzić. Krótko mówiąc, po zaakceptowaniu kwoty za wizytę w formularzu na stronie, klient może spać spokojnie.
Warto również wspomnieć, iż umówienie każdej kolejnej wizyty również odbywa się całkowicie zdalnie. Klient otrzymuje wiadomość SMS z linkiem do rezerwacji wizyty, również posiadając pełny wgląd w koszt naprawy oraz termin realizacji zamówienia. Co ciekawe, to właśnie klienci decydują o jakości usług serwisu Usterka.pl. Każda wizyta kończy się możliwością oceny pracy fachowca za pomocą sześciostopniowej skali. Dzięki naturalnym ocenom faktycznej pracy, w Usterce zostają jedynie najlepsi z najlepszych.
Czy warto skorzystać z usług serwisu Usterka.pl?
Jeżeli cenisz sobie swój czas oraz pieniądze, to jak najbardziej. Fachowe podejście do klienta oraz pełna przejrzystość kosztów naprawy to na rynku usług specjalistycznych wciąż niespotykana rzadkość. Model prezentowany przez serwis Usterka.pl formalizuje wszelkie niejasności i samodzielnie pilnuje faktycznej jakości wykonywanych usług. Prostota korzystania z platformy oraz gwarancja na wykonywane usługi to bardzo wyraźne przesłanki do tego, aby dać Usterce szansę na pozytywne zaskoczenie.